Így érdemes étkezned II. Erzsébet királynő táplálkozási tanácsadója szerint

A királynő túl a kilencvenen is teljesen egyben van, így érdemes lehet odafigyelni arra, amit táplálkozástudósa mond.

Mosaraf Ali, a királynő táplálkozási szakértője könyvet írt arról, hogy a királyi család tagjai hogyan étkeznek annak érdekében, hogy egészségük és munkabírásuk is a lehető legjobb legyen.

Így étkezz, ha II Erzsébet királynő étkezési szokásaival szeretnél lendületes maradni:

Válassz háztáji gazdaságokban megtermeltek élelmiszereket.
Igazi, friss gyümölcsöket fogyassz a konzervek helyett.
Fogyassz elég fehérjét, ha nem eszel húst, akkor fogyassz gyakran tofut, túrót és mandulatejet.

Fotó: wikipédia

Saját készítésű gyümölcsleveket fogyassz a bolti üdítők helyett.
Igyál meg 6-8 pohár vizet minden nap.
 A vörös húsok fogyasztását mérsékeld, egyél ezek helyett inkább pulykahúst.
Minimalizáld a sült, füstös ételek fogyasztását, csak nagyon kevés sót használj.

A táplálkozási szakértő szerint ezekben a napszakokban ezeket érdemes fogyasztanod egészséged érdekében:

Reggelire könnyű, de fehérjedús élelmiszereket egyél. Jó választás például a tojás, a mandula, a túró, a gabonapehely, a joghurt, a gyümölcs és a zöldség.

Ebédre jöhetnek a kalóriadúsabb ételek, bőven fehérje és szénhidrát is, zöldségekkel. Sőt, némi édesség is belefér, ha nincs benne túl sok cukor.

Vacsorázni mindenképp este 7 és 8 óra között javasolt. Ilyenkor már ne egyél csípős, nehéz, édes ételeket, mert a szervezetnek nem jó este az energiáját az emésztésre fecsérelnie.

Forrás: filantropikum