2 perc alatt elaludhatsz ezzel a trükkel!

Az amerikai katonaság fejlesztette ki a módszert.

Az elalvást segítő metódust azért fejlesztették ki, mert sok pilóta hibázott a fáradtság miatt repüléskor, ezért próbálták minőségibbé tenni az alvással töltött idejüket, és megkönnyíteni számukra az elalvást.

Sikerült olyan módszert kifejleszteniük, aminek a hatékonysága 96 százalékos a hatásossága 6 hét gyakorlás után, és nagyon gyorsan el lehet aludni vele, ha rendszeresen gyakorolsz.

Fotó: istock

A módszert, ami légzéstechnikából, izomlazításból és vizualizálásból áll, a Relax and Win: Championship Performance című könyvben mutatták be először. Íme:

Lazítsd el az arcizmaid és a nyelvedet,
Engedd le a vállaid, és külön-külön lazítsd el az alkarjaid.
Légzésnél lazítsd el a tested tetőtől talpig, kilélegzésnél érezd, ahogy megkönnyebbül a mellkasod.
A tested után az elmédet is lazítsd el: képzeld magadat egy tóhoz, ahol a kék ég alatt fekszel egy függőágyban, vagy egy fekete szobában.

Érdemes kitartani és minden nap gyakorolni, így néhány hét után eljuthatsz oda, hogy pár perc után sikerül elaludnod.

Forrás: cosmopolitan