Ezt vacsorázd, hogy gyorsan leadd a karácsonykor felevett kilókat

Kezdd el még ma.

A karácsony az emberek többségénél legalább 1-2 plusz kilót eredményez, de vannak, akik 3-4 kilót is híznak ezeken a napokon, és ennek egy része fent is marad sok emberen az ünnepeket követően. Van egy tippünk erre a problematikára.

Ezeket edd vacsorára, hogy hamar lepörögjenek a karácsonyi plusz kilók:

Egyél egy szelet grillezett vagy sütőben, kevés olajjal sütött pulykahúst, amiben kevés a kalória, viszont sok a laktató fehérje, és a triptofán aminosav, ami segíti az elalvást, így a késő esti nassolást is kivédheted.

Ha nem szeretnél húst enni, akkor a túró vagy a ricotta javasolt, szintén magas fehérje- és alacsony kalóriatartalmuk miatt.

Fotó: thinkstock

Ne egyél magas szénhidráttartalmú ételt este, a fehérjéhez inkább nyers vagy zöldségeket falatozz.

A vacsorához igyál meg egy csésze roiboos teát, ami csökkenti az étvágyat, és segít beindítani a zsírégetést.

Fontos, hogy minden nap ugyanabban az időben vacsorázz, lehetőleg lefekvés előtt legalább 3 órával.

Forrás: blikk