Igazán jól sikerült, nekünk nagyon tetszik!
A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amelynek szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.
A cél, hogy 2030-ig Magyarország Közép-Európa egyik vezető turisztikai célpontja legyen.
A Wow Hungary szlogen egyrészt a “rácsodálkozó meglepetésre utal”, de egy mozaikszó is: a Wellspring Of Wonders rövidítése, amelynek fordítása kb. az, hogy a Csodák forrása.
A hozzá készült filmhez az egész országot bejárták összesen 6420 kilométert utazva, 22 nap alatt forgattak majdnem 90 városban.
Az októberben induló, januárig tartó kommunikációs kampány során 13 országban (Németország, Ausztria, Csehország, Lengyelország, Románia, Oroszország, Szlovákia, Hollandia, Egyesült Királyság, Kína, USA, Franciaország, Kanada) hirdet majd a Magyar Turisztikai Ügynökség, 10 különböző nyelven lesznek láthatóak a hirdetések.