Sírva fogsz nevetni ezen a 31 nagyon elszúrt tervezésen

Az italautomata, amin túl szűk a rés az ital kivételéhez, csak a jéghegy csúcsa.

Amikor csomagolást, reklámelhelyezést, biztonsági intézkedést, vagy éppenséggel egy budi hollétét tervezzük, érdemes okosan gondolkodnunk, máskülönben a fél internet a munkánk eredményén fog röhögni. Itt van néhány balul sikerült terv…

Annyiféleképpen lehet beborítani egy autót. Muszáj volt így?

Az nem jutott eszükbe, hogy a csomagolást simán leszedi az, aki csokit akar lopni?

Szép, dizájnos tál, csak enni ne akarj belőle.

A buszreklám, amitől rémálmaid lesznek.

Hát, nem biztos, hogy ide járnánk sportolni…

Szép próbálkozás!

Feltétlenül olyan szőnyeget vegyél, ami olyan, mintha tele lenne hangyákkal!

A festékoldó, aminek feltétlenül narancslé-kinézetűnek kell lennie. Különösen akkor buli, ha kisgyerek van a háznál.

Egy hotel párnáira apró, fekete pálmafákat varrtak, csak hogy éjjelente háromszor rémülj meg attól, hogy egy pók van a fejednél.

Julie Delpyről csak egyetlen fotót találtunk, ezért inkább a kocsiba is teljesen ésszerűtlenül photoshoppoljuk oda.

Élvezd a “biztonságos” nyaralásodat Rodoszon! Hmmm, vajon miért kellett a “biztonságos” szót idézőjelbe tenni?

Ez valami tábla, amit gyerekeknek készítettek, és a készítőket cseppet sem hozta zavarba, hogy milyen lett az az M betű…

Vezeték nélküli fülhallgató doboza. Ezt nem igazán gondolták végig…

A város egy magas pontján öngyilkosságra készülőknek kitett tábla segélyhívószámmal. A kilátást szemlélve pedig az első dolog, ami szembe tűnik, egy hatalmas “Ugorj” felirat.

Rajz egy gyerekkönyvben.

“A könyvtár most ingyenes kávét kínál egy dollárért.” Valakinek nagyon sok egydolláros kávét kell majd kifizetnie…

Megszólalásig hasonlít.

A legjobb színválasztás egy vécéhez.

A Shutterstock egy internetes fotószolgáltató. A vízjelet NEM kell felfesteni, haver!

Ú, hát ez szélen van. Nem baj, megoldjuk!

A francba, arra nem gondoltunk, hogy az ablakot ki is nyithatják…

Egy hotelszoba sajátos festésű függönyei…

STOP tábla jól látható helyen.

Mert mégiscsak egy fontos cselekedet, amit az emberiségért teszünk. Királyi pompa jár neki.

A fogászati rendelő reklámja, amin az “előtte” állapot azt jelenti, hogy ki se nyitod a szádat. Soha.

“A haverom azt hitte, hogy ez a modern szökőkút lépcső. Jól elnyalt rajta, irtó jót röhögtem.”

Az italautomata, ami vigyáz az egészségedre (de a ruhádra és az idegrendszeredre nem annyira).

Ezt a férfit nagyon boldoggá tehette a szolgáltatás, amit reklámoz…

Egy kutatói díj, aminek a tervezését egy kicsit jobban is átgondolhatták volna… mondjuk úgy, hogy nem ezt teszed majd előtérbe a vitrinben.

“A fotocellás ajtógyártó.”

Azt hittétek, nem buktok le, amikor műanyag virágcserepekkel rögzítitek a lámpaoszlopokat?

Forrás: Bored Panda