5 hasi zsírt gyilkoló gyakorlat, amiket az irodai székedben is végezhetsz

Nemcsak a hasadról, de a csípődről is olvasztják a felesleget.

Jó lenne a következő nyáron már végre tényleg szert tenni arra a “beach body”-ra, de a munkamennyiséged nem csökken, a szabadidőd és az affinitásod mennyisége pedig nem emelkedik. Így aztán, ahogy napról napra közelebb érkezik a nyár, egyre inkább belenyugszol, hogy idén se veszel egy számmal kisebb bikinit, és kihagyod a testhez simuló miniruhákat. Ismerős a szitu?

Hát, mostantól nem lesz több kifogásod.

Ugyanis például a hasadat a gép előtt ülve, munka közben is laposíthatod. Az alábbi gyakorlatok segítenek ebben.

Ezt a gyakorlatot a videón lassan mutatják, de te minél gyorsabban végezd, ugyanis csak akkor lesz hatással az alsó hasizmodra:

Dare The World (@dtwtoday) által megosztott bejegyzés,

Ez a gyakorlat még hatékonyabb. A törzsizomzatodnak az egyensúlyt is meg kell találnia, így igazán megdolgoznak a hasizmaid:

Dare The World (@dtwtoday) által megosztott bejegyzés,

Ez a gyakorlat az oldalsó hasizmaidat veszi elő, és szépen eltünteti a csípődön lévő felesleget:

Dare The World (@dtwtoday) által megosztott bejegyzés,

Ezt a gyakorlatot alaposan megfeszített törzsizomzattal végezd. Igazi zsírégető, nem mellesleg leveszi a terhelést a gerincoszlopodról, ami nagyon jót tesz időnként, ha ülőmunkát végzel.

Dare The World (@dtwtoday) által megosztott bejegyzés,

Mint ahogy az előzőnél, ennél a gyakorlatnál is ügyelj arra, hogy mindkét karod egyenes maradjon, és a hátadat is próbáld minél inkább nyújtani! Ez a gyakorlat is nagyszerűen pihenteti és nyújtóztatja a sok ülésben terhelődő gerincet, hátfájás esetén kifejezetten jót tesz:

Dare The World (@dtwtoday) által megosztott bejegyzés,

Ne csak nézegesd a videókat – attól nem fog fogyni a hasad. ;) Próbáld ki a mozdulatokat! Meglátod, egy idő után még a kollégáid is követni fogják a példádat!

Forrás: thrivestrive.com

Kiemelt kép: Thinkstock