8 tornamozdulat, amitől villámgyorsan jó formába kerülhetsz

Nem kell mindennap órákig kínoznod magad: csak csináld meg ezt a gyakorlatsort rendszeresen, és hamarabb kezdesz el formásodni, mint hinnéd.

Jövő héten megkezdődik a tavasz! A tavasz kezdete pedig immáron évezredes hagyományoknak megfelelően a fogyókúra és a testedzés időszakával egyenlő, ami nagyjából úgy épül fel, hogy márciusban még csak elhatározzuk, de egyfolytában halogatjuk, áprilisban már teszünk is valamit, meg nem is, májusban meg aztán pánikszerűen vesszük meg a kondibérletet és az új futócipőt, felpakoljuk a hűtőnket brokkolival meg répával, és kétségbeesve nézegetjük a naptárunkat, mert érthetetlen, hogy hogy történt ez ilyen gyorsan, de már megint itt van a nyár, vészes közelségben.

(Tisztelet a fenti folyamat alól kivételt képező tudatos és önuralommal teli embereknek.)

Idén kezdd el az edzést már február végén! Így márciustól már lényegében az életed megszokott részévé fog válni. Ha ilyen jó korán nekiállsz tornázni, annak pedig az a másik előnye, hogy nem kell őrült módjára kínoznod magad órákon át a konditeremben vagy a futópályán. Elég, ha mindennap megcsinálsz egy teljes testet átmozgató, izmosító-zsírégető gyakorlatsort. Nagyon jó lehet például az, amit ez a videó mutat be (a ‘reps’ előtt látható szám az ismétlések javasolt számát jelenti).