Csalódtál a csodamódszerekben? 7 tuti tipp a fogyáshoz

Ahogy közeledik a nyár, és a strandszezon, egyre inkább elkalandozunk a fogyókúrák világába, hogy idén jobban mutassunk a bikininkben.

Ha nem váltak be a divatdiéták, akkor jó visszanyúlni az alapokhoz. Ezzel a 7 tippel sokkal könnyebben fog menni a felesleges hurkák lefaragása.

Fotó: Pexels

Víz
Cukros üdítők fogyasztása helyett fogyassz vizet. A víz sokkal jobban hidratálja a szervezetet, és nincsen benne felesleges kalória. Egy átlagos cukros üdítő napi 250 plusz kalóriát is jelenthet, ez éves szinten akár 10 kiló hízást is eredményezhet. Ráadásul sokszor a szervezet a szomjúságot úgy jelzi, hogy éhesnek érzed magad.
Fehér helyett barnát
Nagyjából minden diéta megszabja, hogy fehér kenyér helyett válasszuk a teljes kiőrlésű változatot. Nem véletlen, hiszen ezekben több az ásványi anyag és a rost is. A Harvard Egyetem kutatása szerint, ahol 74 ezer embert vizsgáltak, megállapították, hogy akik lecserélték a fehér kenyeret az étrendükben, 49%-kal kisebb volt a túlsúlyosok aránya.
Reggeli rutin
Ha korábban felkelsz, és 30 perces tornával indítasz, tested jobb anyagcserével indul neki a napnak. Ezután egyél fehérje- és rostdús reggelit, hogy később legyél csak éhes. A kutatások szerint aki kihagyja a reggelit, az napközben sokkal többet eszik.
Kávé, tisztán
Bármennyire is csábítóan hangzik a forró, édes tejeskávé, sajnos nem éppen fogyókúrás ital. A cukor miatt felesleges kalóriát viszünk be, a meleg tej ráadásul álmosító hatással van ránk, ezzel elrontja a kávé élénkítő hatását.

Csökkentet sóbevitel

Ha minden ételt túl sósan eszel, a szervezeted visszatartja a vizet. Minél inkább csökkented a só mennyiségét az étkezéseid során, annál könnyebben megszabadul a tested a feleslegesen visszatartott víztől.

Müzli reggelire

Akik hetente legalább 5 alkalommal reggeliznek müzlit, azoknál sokkal kisebb eséllyel fordul elő a cukorbetegség vagy a túlsúly. Természetesen itt nem a cukros verziókra gondolunk, hanem a rostban gazdag, cukrozatlan fajtákra. Szerencsére már ebből is van bőven választék, de a különböző magok és gabonák összekeverésével saját magunk is elkészíthetjük az ízlésünknek legjobban megfelelőt.

Zöld tea

Kutatások szerint ha napi 2-3 csésze zöldteát elfogyasztasz, akkor kb. 45%-kal hatékonyabban égeti a tested a zsírt. Élénkítő hatása, illetve magas antioxidáns tartalma miatt nagyszerű alternatívája lehet a nála egészségtelenebb kávénak is.

Már mindent bevetettél a fentiekből, kőkeményen nyomod a kardióedzéseket, mégsem látsz semmi eredményt? Könnyen lehet, hogy ez amiatt van, hogy túlzásba viszed a kardiózást! Itt írunk erről bővebben.
Forrás: Femina