6 tipp, hogy hogyan előzd meg a falási rohamokat

A diéták megrontója a hirtelen támadt farkaséhség, amit leküzdeni nagyon nehéz, de kis odafigyeléssel megelőzhető!

A túlsúly számtalan betegség okozója, és önbizalmi gondokat is okozhat. Éppen ezért, ha megszalad a mérleg nyelve, érdemes mielőbb megtenni a szükséges intézkedéseket. Ha nehezen megy a diéta, és rendszeresek a falásrohamok nálad, akkor olvasd el ezt a 6 tippet, amik segítenek megelőzni a nagy zabálásokat!

1. Egyél 2-3 óránként valamit! Az anyagcsere és a vércukorszint szempontjából is kedvezőbb, ha gyakrabban eszel kisebb mennyiséget. Sokan ott rontják el a diétát, hogy napközben nem esznek, este viszont felfalják a fél hűtőt. Ettől garantált a hízás. Ha viszont 2-3 óránként eszel kis mennyiségű ételt, akkor ritkán találkozol a nagy zaba ingerrel.

Fotó: Pexels

2. Igyál meg óránként egy pohár vizet! Ez segít eltelíteni a gyomrodat, és csökkenti az étvágyat.
3. Egyél meg naponta fél marék olajos magvat! Annak ellenére, hogy sok bennük a kalória, mértékkel fogyasztva mégis segítik a diétát. Mivel nagyon sok bennük a fehérje és a rost, kis mennyiség is eltelít belőlük.
4. Chips helyett tolj a szádba zöldség chipset! Ha már falnod kell, akkor csináld elegánsan és egészségesen! Nevükkel ellentétben a zöldség chipsek nagyon finomak, noha többek között céklából, zellerből vagy csicsókából készülnek. Horror áron beszerezheted őket a drogériákban, de saját magad otthon is készítheted.

Fotó: Pexels

5. Fogyassz valamilyen rostkészítményt! Ha azok közé az emberek közé tartozol, akik nem esznek elég zöldséget, akkor javasolt valamilyen rostkészítmény neked is. Ezek nagyon jól eltelítenek, és javítják az emésztést. Javasolt például a zabkorpa vagy az útifű maghéj.
6. Süss egészséges édességet! Ha nagyon vágysz valami nassra, akkor a legjobb, ha házi reform sütit készítesz. Minden édesség elkészíthető egészségesebb verzióban is. A cukor helyett használj sztíviát vagy xillitet, a fehér lisztet pedig cseréld le teljes kiőrlésűre!

Lájk