Tiborral vajhal végezhetett Thaiföldön – szerelmével megérezték, hogy valami rossz fog történni

A thai szálloda mentő helyett taxit hívott a férfihez, orvos helyett barátai igyekeztek újraéleszteni.

Halállal végződött egy svédasztalos vacsora Thaiföldön. Az elhunyt férfi, Tibor párjával és barátaival nyaralt Pattayaban. A vacsora után mindenki rosszul lett, és Tibor számára a vacsora végzetessé vált. A férfi szerelme, Dia végignézte a haláltusát. A nő elmesélte, hogy párjával előre megérezték, hogy valami baj lesz:

“Tudom, hogy hihetetlennek hangzik, de szinte megéreztük, hogy baj lesz. Tibi a halála előtti napon állan­dóan arról beszélt, hogy tetessük át a repülőjegyünket, és jöjjünk haza hamarabb. Végül ezt nem tettük meg, pedig akkor még ma is élne. Abban az étteremben, ami egyébként ahhoz a szállodához tartozik, ahol laktunk, már ettünk péntek előtt is, akkor azonban senkinek semmi baja nem lett. Azon az estén Tibi legjobb barátja, Andor, aki a párjával szintén velünk nyaralt, szólt, hogy éhesek, menjünk oda kajálni.”

Az álomutazás tragédiával végződött

Forrás:Pixabay

A vendégeknek tengeri ételeket, tenger gyümölcseit és vajhalat szolgáltak fel egy, az étteremben tartózkodó magyar nő szerint. A férfi nem szerette igazán a tengeri ételeket, azon az estén mégis azt evett. Az asztaltársaság többi tagja is ugyanezeket ette, ők azonban “csak” gyomorrontást kaptak. Dia így mesélt a tragikus pillanatokról:

“A vacsi után még elmentünk ajándékokat venni, tizenegy óra körül értünk fel a szállodai szobánkba. Elalvás után nem sokkal arra ébredtem, hogy a szerelmem hány. Kimentem a mosdóba, és akkor mondta, hogy ez az állapot már egy ideje tart, és nagyon gyengének érzi magát. Egy idő után az állandó hányástól és hasmenéstől annyira rosszul lett, hogy elájult. Ekkor szóltam Andornak, hogy jöjjön, mert nagy baj van. Közben én és az alélt Tibi lementünk a tizennegyedik emeleti szobánkból a portára, hogy orvosi segítséget kérjünk. Pillanatokkal később jött Andor is, szakszerű segítséget azonban egyáltalán nem kaptunk. Bármilyen hihetetlen, a luxusszállodában egyetlen olyan ember sem volt, aki ért az életmentéshez. Tibi a recepció előtt feküdt, Andor próbálta stabil oldalfekvésbe tenni, és a mellkasát is masszírozta. A mentő negyven perc múlva érkezett meg, és vitte be a helyi magánkórházba.”

Az orvosok már nem tudtak segíteni a férfin:

“Egy orvos közölte velem, hogy a párom meghalt, de én tartozom több mint ötszázezer forinttal, mert ez nem állami intézmény. Tehetetlen dühömben és fájdalmamban nem is válaszoltam neki, csak csendben eljöttem. Azt azonban megfogadtam, addig küzdök, míg ki nem mondják, hogy Tibi halálát az orvosi ellátás hiánya okozta.”

Azt, hogy pontosan mibe halt bele Tibor, csak a boncolás tudja megállapítani. A férfi családjának most a magyar konzulátus segít, a nagykövetség munkatársai folyamatosan tartják a kapcsolatot a csoport további tagjaival és a szülőkkel.