A H&M elismerte, hogy nem volt jó ötlet “A dzsungel legmenőbb majma” feliratú pulcsit adni a fekete kisfiúra

Miközben a fehér modell „dzsungelt túlélő szakértő” feliratú felsőt viselt..

Van az úgy, hogy kreativitás helyett böszmeséget sikerül alkotnia a reklámszakembereknek. Emlékeztek rá, amikor Zámbó Árpival reklámozták a fiatalító krémet? A mostani eset is hasonló kaliberű:

A H&M svéd fast fashion márka angol honlapján egy fekete kisfiún „coolest monkey in the jungle” (A dzsungel legmenőbb majma) feliratú kapucnis pulóver volt, fehér bőrű modelltársán pedig egy “jungle survival expert” (A dzsungelt túlélő szakértő) felsőben fotózták le.

Forrás: Hvg / H&M

A kommentelők felháborodtak,  a képek szerintük is „sértőek, felelőtlenek és rasszisták”. A New York Times rovatvezetője cis epás megjegyzést fűzött a megdöbbentő képhez: „Elment az átkozott eszetek?!?!?!”.

A H&M szóvívője jelezte, hogy a hirdetést eltávolították, és elnézést kértek az incidensért.

Forrás: HVG