Másnap van? Olvasd el a legnagyobb séfek trükkjeit a macskajaj enyhítésére!

Mindenkinek más módszer válik be a legjobban – ezúttal étel-és italszakértők osztották meg a nagyvilággal, hogyan enyhítik a másnapos szenvedéseiket.

Az aranyszabály persze, mindannyian tudjuk, az, hogy “nem kell annyit inni”. De tegyük a szívünkre a kezünket: hacsak nem vagyunk száz százalékban alkoholkerülők, mindannyiunkkal előfordult már, hogy nem úgy éreztük magunkat egy iszogatás másnapján, ahogy terveztük. És ez nem feltétlenül csak a sok ivás miatt lehet, hanem például az italok minősége, vagy amiatt is, hogy túlságosan kimerültek voltunk, mire a buli kezdetét vette.

A nuus.hu összegyűjtötte néhány gasztronómiai mester idézeteit a másnaposság elleni tippekről.

Damien Del Rio, a Loosie Rouge, a Loosie’s Kitchen és a Loosie’s Café tulajdonosa:

“Már mindent kipróbáltam, amit csak el tudtok képzelni. Manapság a sláger nálam a vitaminkoktél ivás előtt és ivás után. Főként a B és C vitamin hasznos egy ivással töltött éjjel után. Aztán ott a tej is, ami antioxidánsban gazdag, és megvédi az ember máját a méreganyagoktól. Hasznos továbbá a bőséges folyadékbevitel, az alvás és a gőzfürdő és az edzőterem is, ha épp van hozzá erőnk…”

Leah Cohen, Pig & Khao & Piggyback Bar tulajdonosa és séfje:

“Fájdalomcsillapító, rögtön azzal ébredek. Aztán csípős kínai kaja következik, esetleg pepperonis pizza, de a nachos csípős szósszal is jól jön. A sima kóla, a kókusztej, a rostos őszilé általában segít.”

Max Fortang és Graham Fortang, a MatchaBar tulajdonosai:

“Egy izzasztó jógaóra és egy forró tejeskávé. Persze, ha nagyon kemény volt az éjszaka, a jógát kihagyjuk, és egy király brunchcsal indul a nap, a kávé pedig lehet dupla is!”

Thomas Besnard, a Brigitte séfje:

“Van egy tuti receptem: egy shake-et csinálok először joghurttal, fokhagymával, retekkel, uborkával, jéggel, ez igazán jót tesz a gyomornak. Azután jöhet a durva reggeli: szaftos kolbász, sok tojás, palacsinta.”

Oliver Ressler, The Press Shop:

“Tök egyszerű: hatalmas burrito-reggeli rengeteg baconnel, tojással, sajttal, amit kókuszvízzel öblítek le. A végén beülhet az ember egy kicsit szaunázni, amit aztán hideg vízzel koronázunk meg…”

Nini Nguyen, a Cook Space séfje:

“A jó öreg, gőzölgő pho-leves, kókuszvíz, aztán egy kis édesség. Ha pedig bírom energiával, irány az edzőterem, izzadjuk ki a fájdalmat és mérget.”

Forrás: nuus.hu

Kiemelt kép: Thinkstock