Órák alatt százmilliószor látták az év legijesztőbb reklámját

Ilyen egyszerű ötlet ekkorát még nem durrant.

Néhány napon belül érkezik A kör című 2002-es horrorfilm következő folytatása, A körök (Rings).

A mozihoz zseniális reklámot készítettek, melyhez a HVG cikke szerint csupán egy New York-i elektronikai szaküzletre, némi álfalra és néhány gyanútlan vásárlóra volt szükség, akiket a készletsöprési akció csábított be a boltba.

A vásárlókat a bolt eladója elkalauzolja a 4K tévékhez, ahol miközben azon ámuldoznak, hogy milyen gyönyörű, már-már valósághű a képük, beúszik rajtuk a filmből jól ismert kútba veszett kislány, Samara alakja. Miközben a vásárlók a képernyőkre tapadva latolgatják, hogy kell-e nekik ilyen képminőség, valami váratlan történik:

A faék egyszerűségű, kandi kamerás átverést idéző videót a cikk szerint nyolc óra alatt százmilliószor nézték meg a mozi Facebook-oldalán.