Így nézne ki a Mikulás, ha mai cégek találták volna ki

Tetszene így?

Sokáig tartotta magát az a legenda, hogy a modern Mikulás külleme a Coca-Cola miatt olyan, amilyennek ismerjük.

Való igaz, hogy anno az 1930-as években egy grafikus, Haddon Sundblom valóban a Coca-Cola megbízására alakította a szakállas ajándékhozót az italhoz, hogy fellendítsék a téli eladást.

A HVG cikke szerint azonban a Télapó mostanihoz rendkívül hasonló ábrázolása (nagy szakáll, piros ruha, pocak, joviális öregúr-arc) azonban már a 19. század utolsó harmadában elkezdett elterjedni, a Coca-Cola csupán egy kicsit magára szabatta a kialakult képet.

A ShopAlike most eljátszott a gondolattal, hogy hogy is nézne ki a Mikulás, ha 21. századi cégek arculatához igazították volna.

Facebook:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu

Snapchat:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu

Tinder:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu


Instagram:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu


Google:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu


Buzzfeed:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu

ShopAlike:

Fotó: shopalike.hu

Fotó: shopalike.hu