Magyarország imázsfilmjét választották a legjobbnak – nézd meg te is

A kisfilm az európai régió díját nyerte el a kolumbiai Medellínben.

A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak. A versenyre 51 tagállam nevezett – írta az MTI.

A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet.

A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni” – írta közleményében az ügynökség.

A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.

Íme a magyar film:

Ezeknél ítélte jobbnak a zsűri (a gyűjtésért köszönet a turizmusonline.hu-nak):

Tunézia (Afrika)

Ecuador (Amerika)

Makaó (Kelet-Ázsia és a Csendes-óceáni térség)

Maldív-szigetek (Dél-Ázsia)

Palesztina (Közel-Kelet)

Kolumbia (Amerika) imázsfilmje közönségdíjas lett