Szíven üt az eddigi legjobb, előítéletek elleni videó

A cég Coca Cola a Ramadanra időzítette erős, az előítéleteket legyőzni kívánó kampányát.

A lenti videó érdekessége, hogy tök sötétben egymás mellé ültetnek néhány embert, akik elkezdenek beszélgetni. Mint a film elején ki is írják, ha találkozunk valakivel 7 másodperc alatt meghozzuk róla véleményünket.

Ám mi marad, ha nem látjuk, hogyan néz ki a másik? A sok különböző férfi beszélget, jókat nevetnek, majd felkapcsolják a villanyt és mindannyian elcsodálkoznak. Ugyanis beszélgetőpartnereiket a mondanivalójuk alapján egyáltalán nem úgy képzelték el, mint ahogy valójában kinéznek.

Persze a végén előkerül maga a reklámozni kívánt termék is, a Coca Cola erre a kampányra levette a márkajelzést, helyette az a szöveg áll a dobozon: A címkék a dobozokra valók, nem az emberekre.