Ajándék légytetem volt a Sparos fokhagyma granulátumban

A sonline.hu egyik olvasója számolt be a gyomorforgató élményről. A barcsi SPAR áruházban vásárolta meg az üzlet saját márkás fokhagyma granulátumát, melyhez két mumifikálódott légytetemet is csomagoltak.

A fűszeres tasakban lapuló vendégek pont a vasárnapi ebéd fűszerezése közben pottyantak a húsra. A vásárlóval még sohasem fordult ilyen elő, ezért jól dokumentálták az esetet.

“Iszonyat undorító és gyomorforgató érzés, amikor a tökéletes vasárnapi családi ebéden fáradozol, és az utolsó fűszer zacskójából váratlanul két légy zuttyan a húsra.”

0102

A sonline.hu felkereste az üzletet, hogy mi ilyenkor a teendő. Ezt a választ kapták Maczelka Márktól, a SPAR Magyarország kommunikációs igazgatójától.

“A vevőszolgálati munkatechnika értelmében nem szoktunk közvetítőkön keresztül tárgyalni problémás kérdésekben. Ha bármely vásárlónknak problémája van, vagy kérdése merül fel, akkor a központi vevőszolgálat áll a szíves rendelkezésére. A vevőszolgálaton dolgozó kollégáim minden egyes esetben szakszerű módon vizsgálják ki a beérkező kérdéseket és a törvényben meghatározott módon tájékoztatják, vagy adott esetben kártalanítják a vásárlót, amennyiben az igaza bebizonyosodik.”