Ugráló japán üzletemberek mutatják meg a lányaiknak, hogy kell szembeszállni a sztereotípiákkal

Nos, a japán üzletember figurája az 1920-as évektől kezdődően elég kemény keretek közé szorítja ezeket a férfiakat. Mik ezek? Kemény munka, lojalitás a céghez, az alváshiányt hősiesen bíró családfő.

A játékosság és viccelődés nem tartozik bele a leírásba. Ebből lett elege a tokiói Yuki Aoyama, aki fotósként 3 éven keresztül kereste és fényképezte azokat az üzletembereket, akik a hagyományos munkaruhájukban (ing, öltöny, nyakkendő) ugráltak a teljesen lefagyott és kényelmetlenül álldogáló lányaik mellett ugrálni.

ugralas ugralas2 ugralas3 ugralas4 ugralas5 ugralas6

Az egész projektből könyvet csinált, amit márciusban adott ki. A Quartz azt írja, hogy a nyilatkozó fotós azt akarta megváltoztatni, hogy az üzletemberként emlegetett férfiaknak nincs egyéniségük és személyiségük.