5 egyszerű trükk, amitől gyorsabban elalszol és pihenten ébredsz

A világon emberek millió küzdenek az alvással. Nehezen merülnek álomba el és gyakran fáradtan ébrednek.

Szinte hihetetlen, de csak az amerikai lakosságot nézve az emberek 30 százaléka panaszkodik arra, hogy éjszaka nyugtalanul alszik, felébred, 10 százalékuk pedig a nappali teljesítménye során is érzi, milyen rossz hatással van rá mindez.

Mutatunk néhány egészen egyszerű ötletet, amit betartva jobbak lehetnek az éjszakáink és frissebben ébredhetünk.

Alakíts ki magadnak egy lefekvési rutint. Pontosan azért, amiért a gyerekekkel is ezt csinálják a szülök. Amikor átmész egy bizonyos procedúrán, felkészíted az agyad, hogy most aludni fogsz.

Alakíts ki magadnak egy lefekvési rutint. Pontosan azért, amiért a gyerekekkel is ezt csinálják a szülök. Amikor átmész egy bizonyos procedúrán, felkészíted az agyad, hogy most aludni fogsz.

Állíts be megfelelő hőmérsékletet. Lehetőleg ne legyen túl meleg a hálószobában, de a túl alacsony hőmérséklet is gond lehet. Figyelj oda a sötétítésre is!

Állíts be megfelelő hőmérsékletet. Lehetőleg ne legyen túl meleg a hálószobában, de a túl alacsony hőmérséklet is gond lehet. Figyelj oda a sötétítésre is!

Ne használd a telefonodat ébresztőóraként. Sokan ezt csinálják, de hidd el, nem jó szokás. Egyszerű ébresztőóra az ágy mellé és azonnal kelj fel, amikor csörög. Kutatások bizonyítják, hogy a halasztgatott ébredés megzavarja a bioritmusodat.

Ne használd a telefonodat ébresztőóraként. Sokan ezt csinálják, de hidd el, nem jó szokás. Egyszerű ébresztőóra az ágy mellé és azonnal kelj fel, amikor csörög. Kutatások bizonyítják, hogy a halasztgatott ébredés megzavarja a bioritmusodat.

Figyelj oda a légzésre. Vegyél mély levegőket és figyeld a hatást!

Figyelj oda a légzésre. Vegyél mély levegőket és figyeld a hatást!

Lefekvés után lazítsd el a testedet. Kezdd a lábujjaktól, egészen a homlokodig. Feszítsd meg pár másodpercre az izmokat, majd engedd el. Főleg azoknak segítség, akik sokat csikorgatják a fogukat.

Lefekvés után lazítsd el a testedet. Kezdd a lábujjaktól, egészen a homlokodig. Feszítsd meg pár másodpercre az izmokat, majd engedd el. Főleg azoknak segítség, akik sokat csikorgatják a fogukat.

Ha tetszett, iratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le a következő nagy sztoriról sem!